2.10.07

Umrela mi majka

Jedan smer za budžet



Ma nije meni, nego nekako s' proleća početka meseca, u vreme isplate ličnih dohodaka, jal na ćošku jal' na sredini moje, odnedavno jednosmerne, ulice nacrta se "pandur" da proverava savest vozača i poznavanje saobraćajnih propisa od strane istih. Danas je "dežurni" odabrao ćošak pa zaredao 3-4 automobila, piše li piše a nesavesni samo u(na)leću k'o muve na ONO. U prolazu, zakačim razgovor:

Dežurni: (pristojno) Šta je bilo, vidite da je ulica jednosmerna?
Nesavesni: (snishodljivo) Vidim, al' znate, umrela mi majka, pa ...
Dežurni: (smeška se) Uje, pa šta je bre ovo danas - sve neki ožalošćeni, sahranih ovde pola Grada!

Mislim se pa nisi prijatelju malo dete - ako već imaš muda da grešiš bar budi siguran da znaš i da lažeš! Posle me narod gleda k'o da sam, ne daj Bože, šašav - ide ulicom, mrmolji "umrela mi majka" i smeje se k'o lud na brašno.