31.8.07

Blogougodan dan

Originalan naslov za BlogDay? Ne stvarno, kad sam pre 4 godine počeo da pišem sopstveni blog namera mi je bila da originalnim i zabavnim člancima malo zasmejem (malobrojne) posetioce svoje foto galerije ... u šta se sve to pretvorilo ... četiri godine kasnije i nekoliko 100-ina članaka više na pragu sam kompulsivne opsesije blogovanjem i blogovima.

Ne čitam ja baš nešto preterano (domaće) blogove, posebno ne one koji nisu na Planeti ili na Blogotku, od kako sam upisao studije u inozemstvu a nedavno i ostao bez posla u američkoj firmi uglavnom sam orijentisan na sadržaje sa engleskog govornog područja. U KAgregatoru od blog sadržaja imam RSS izvore Planetoida i komentare sa par (paz' da ne kažem kojih) blogova - ostalo su uglavnom kanali sa vestima (ozbiljnim i neozbiljnim) iz najrazličitijih oblasti. Ujutru preletim kroz Planetoid, pogledam Blogodak i ako ima nešto zanimljivo Copy/Paste&Go ...nekoliko puta nedeljno posetim i ove blogove:


  • Freakonomics (eng.) - od autora istoimene knjige - drugačiji pogled na ekonomiju

  • Quixtar blog(eng.) - blog zbog kojeg sam se "uozbiljio" i izmenio prvobitnu koncepciju sopstvenog dnevnika

  • Your Daily Art(eng.) - kao što i ime kaže - dnevna doza lepih umetnosti - poznavanje jezika nije obavezno

  • Noctua4u - piše retko ali je zabava gotovo uvek zagarantovana

  • Internodium - pokretač tvrdi da je ovo prvobitna forma (email) bloga u južno slovenskoj blogosferi