23.3.07

NOPS uzvraća udarac!

Nakon pisanija o akciji SMS Potrošač za shodno je našao da se oglasi samo Goran Papović u ime NOPS-a

Tema: Odgovor
Datum: sreda 21. mart 2007.
Od: "NOPS"

Postovani,

Veoma nam je prepoznatljiv rukopis i odakle takve tendeciozne i iskljucive tvrdnje dolaze. Moram Vam reci da ne poznajete dovoljno sve zakone koji bi Vama pojasnili kakva je poruka poslata i zasto neko MORA DA POTVRDI PRIJEM SVIH PONUDJENIH INFORMACIJA od Vama nepoznatog, a svima drugima poznatog,
posiljaoca.

Goran Papovic
potpredsednik Nacionalne organizacije potrosaca Srbije
clan Saveta ministra za zastitu potrosaca
predsednik Udruzenja potrosaca Vojvodine


Umesto odgovora na pitanja postavljena u članku i ponovljena u email poruci koja je poslata MTS i članovima Predsedništva NOPS gospodin Papović se odlučio na "odbranu napadom", "prepoznao" nepoznavanje relevantnih Zakona, skrivene pobude i "mudro" uočio "prepoznatljiv rukopis" koji stoje iza mog pisanja o zakonitosti načina promocije nove usluge NOPS-a SMS Potrošač (sad ima i prezentaciju na NOPS).

Stani bre malo, kakav prepoznatljiv rukopis kad ja godinama na papiru pišem samo kratke notice! To prepoznatljiv rukopis mi sad zvuči kao da neka fantomska "firma" stoji iza mene i kreira ono što JA pišem! Ja razumem da gospodin Papović, sudeći prema potpisu, zastupa i govori u ime "glasovitih" potrošačkih organizacija i u raspravama kao ravnopravne priznaje samo "članove" ali to ne znači da ja nisam potrošač i da Zakonom garantovanu zaštitu ne mogu i sam da ostvarim, bez potrebe da "članujem" u bilo kojoj formalnoj organizaciji potrošača!

Da budem iskren mene lično pogodi kad god me neko optuži kako nemam pojma, ne umem da čitam Zakone i ne razumem "veliku ideju" i paranoično doda kako "znam odakle vetar duva i za koga ti zapravo radiš". Pogađa me pre svega što je takvu kvalifikaciju lako dati (posebno kad hoćete nešto da prikrijete i izbegnete raspravu o.a.) a gotovo nemoguće se od nje odbraniti. Što se više braniš to te dublje u blato guraju ... nego nešto se mislim mora da u "industriji zaštite potrošača" ima još nečeg osim "dobre volje za zaštitu bližnjih" ... ma ima sigurno ... samo šta!